دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ , دانلود آهنگ با لینک مستقیم , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ شاد

دانلود آهنگ جدید مهدی جلیلوند بنام حس خوبی با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : مهدی جلیلوند

دانلود آهنگ جدید مهدی جلیلوند بنام حس خوبی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی جلیلوند بنام حس خوبی

متن ترانه :

حس خوبی به تو دارم

نمی تونم دست ور دارم

بی نگاهت نمی تونم

همه چی رو از تو دارم

دوستت دارم مهربونم

نمی شه من نمیزارم

با رفتنت جدا باشیم

از جدای من بی زارم

نمی زارم نمیزارم

??????

عشق مثل مرگ میمیره

تو میری دل من میگره

نباشی میمیرم از دنیا دلگیرم

نرو من دلم میخواد با تو باشم

نرو من نمی تونم تنها باشم

نرو من ارزومه با تو باشم

نرو من دلم میخواد با تو باشم

نرو من نمی تونم تنها باشم

نرو من ارزومه با تو باشم

حس خوبی به تو دارم

نمی تونم دست ور دارم

بی نگاهت نمی تونم

همه چی رو از تو دارم

دوستت دارم مهربونم

نمی شه من نمیزارم

با رفتنت جدا باشیم

از جدای من بی زارم

نمی زارم نمیزارم

منبع : وبسایت آهنگ من