دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مسعود سعادتمند بنام خاطرت جمع

دانلود آهنگ جدید مسعود سعادتمند بنام خاطرت جمع با کیفیت اورجینال

ترانه‌ : ترانه مکرم آهنگ : مسعود سعادتمند تنظیم‌کننده : بنیامین ولی‌نژاد

میکس و مستر : بنیامین ولی‌نژاد

دانلود آهنگ جدید مسعود سعادتمند بنام خاطرت جمع

Download New Music Masoud SaadatmandKhateret Jam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مسعود سعادتمند بنام خاطرت جمع

متن آهنگ مسعود سعادتمند بنام خاطرت جمع

تا دلت بخواد به تو فکر میکنم با دل و جون چقدر قشنگه احساسی که مونده بینمون

اینجوری برات بگم که خوبه با تو حال من تو رو دوست دارمو شده همه خیال من

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

واسه من فرق میکنه حسی که دارم من به تو با تو پرواز میکنم وقتی میگری دستمو

من فقط به عشق تو این لحضه ها رو دوست دارم با تو آرومو این حال هوا رو دوست دارم

با تو آرومو این حال هوا رو دوست دارم

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

متن آهنگ مسعود سعادتمند بنام خاطرت جمع

تا دلت بخواد به تو فکر میکنم با دل و جون چقدر قشنگه احساسی که مونده بینمون

اینجوری برات بگم که خوبه با تو حال من تو رو دوست دارمو شده همه خیال من

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

واسه من فرق میکنه حسی که دارم من به تو با تو پرواز میکنم وقتی میگری دستمو

من فقط به عشق تو این لحضه ها رو دوست دارم با تو آرومو این حال هوا رو دوست دارم

با تو آرومو این حال هوا رو دوست دارم

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

خاطرت جمع آره چشمایه تو دنیایه منه بودنت تو زندگیم تمام رویایه منه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.