دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مهدی طلوعی بنام دور میشی

دانلود آهنگ جدید مهدی طلوعی بنام دور میشی با کیفیت اورجینال

ترانه : هانیه حسینی آهنگ : بهار فرهنگ تنظیم میکس و مستر :  بهروز لطفی

دانلود آهنگ جدید مهدی طلوعی بنام دور میشی

Download New Music Mehdi ToloueiDoor Mishi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی طلوعی بنام دور میشی

متن آهنگ مهدی طلوعی بنام دور میشی

داری دور میشی از من از سکوتم دیگه چیزی نموده تا عبورت

صدات آهنگ تنهایی من بود چه سوت کوره اینجا بی حضورت

یه عالم فاصله ست تا بودن تو چقدر دیر میشه برگردی دوباره

نیاد روزی که حتی آسمونم سراغی از منو بغضم نداره

داری دور میشی از راهی که رفتی تا آروم لحضه هاتو پس بگیری

شاید میدونی باشی یا نباشی دیگه از خاطرات من نمیری

داری دور میشی از راهی که رفتی تا آروم لحضه هاتو پس بگیری

شاید میدونی باشی یا نباشی دیگه از خاطرات من نمیری

هنوزم من پر از حرف نگفتم هنوزم عطرت اینجا تو هوامه

چشام بارونیه مثل همیشه تو نیستی تیکه گاهم گریه هامه

داری دور میشی از راهی که رفتی تا آروم لحضه هاتو پس بگیری

شاید میدونی باشی یا نباشی دیگه از خاطرات من نمیری

شاید جس میکنی آروم میشم داری میری که تو فکرت نباشم

داره خاطره میشه لحضه هامون نمی تونم همین جوری جدا شم

نمی تونم همین جوری جدا شم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.