دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم با کیفیت اورجینال

ترانه : دانیال نریمانی آهنگ و تنظیم : سعید جرا

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم

Download New Music SaniMotmaenam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید سانی بنام مطمئنم

متن آهنگ سانی بنام مطمئنم

تمام دلخوشیم اینه بهارم بعد پاییزه تو فکرم پیشمی اما دلم هر بار میریزه
با اینکه بودنت با من یه جواریی هوس بوده ولی بار خوش بینم میدونم آخرش خوبه
من مطمعنم برمیگردی من مطمعنم که فراموشم نکردی
تو بی تفاوت بودی اما
من مطمعنم جایه خالی مو پر نکردی که فراموشم تکردی
تو این روزای دلتنگی تو از آغوض من دوری حواست نیست این روزا دلم بی تابه بد جوری
من اینجا منتظر موندم بیا پیشم در رو وا کن دوباره مثل این اون روزا بیا رو پنجره ها کن
من مطمعنم برمیگردی من مطمعنم که فراموشم نکردی
تو بی تفاوت بودی اما
من مطمعنم جایه خالی مو پر نکردی که فراموشم نکردی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.