دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود بنام ضربان

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود بنام ضربان با کیفیت اورجینال

ترانه : امیر مسعود تنظیم : بهزاد عبداللهی میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود بنام ضربان

Download New Music Amir MasoudZaraban

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود بنام ضربان

متن آهنگ امیر مسعود بنام ضربان

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکش

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکشش

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

زره زره میایی راه به راه دل میبری دیگه حالا حالاها بالا سرم میاری

زره زره میایی راه به راه دل میبری دیگه حالا حالاها بالا سرم میاری

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکش

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکشش

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

متن آهنگ امیر مسعود بنام ضربان

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکش

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکشش

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

زره زره میایی راه به راه دل میبری دیگه حالا حالاها بالا سرم میاری

زره زره میایی راه به راه دل میبری دیگه حالا حالاها بالا سرم میاری

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکش

توشوکم ضربان بالا مونده تو برس دیگه دیگه دیگه دلو نه دنبالت نکشش

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

نه نه هی موندم بی تو تنها من موندم کجایی تو شوکم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.