دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید حسین استیری بنام احساس خاص

دانلود آهنگ جدید حسین استیری بنام احساس خاص با کیفیت اورجینال

ترانه‌ :  لیلا مهاجرانی آهنگ : نیما صرافی‌مهر  تنظیم‌ : نیما صرافی‌مهر

دانلود آهنگ جدید حسین استیری بنام احساس خاص

Download New Music Hossein EstiriEhsase Khas

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید حسین استیری بنام احساس خاص

متن آهنگ حسین استیری بنام احساس خاص

همه اون خوبا همه عاشقا همه اونا که دستمو میگرن میبرن بالا

پشت ستاره ها مثل فرشته ها میگن عاشق شدن

یه احساس خاص که بی انتهاست منو دستایه خستمو میگرن

یه صدای خوب که از اون بالا میگه این عشق خاص عشق به خداست

خدا خدا خدا توای تیکه گاه چه آرامشی از تو میگرم

جز تو راهی نیست این اتفاقی نیست شده باورم که من عاشق شدم

خدا خدا خدا توای تیکه گاه چه آرامشی از تو میگرم

جز تو راهی نیست این اتفاقی نیست شده باورم که من عاشق شدم

با من باش مثل قبلا این حسو نگیر از من با تو من آرومم

هیچ کسی ندارم من از حسی که دارم به تو من

مدیونم ..

خدا خدا خدا توای تیکه گاه چه آرامشی از تو میگرم

جز تو راهی نیست این اتفاقی نیست شده باورم که من عاشق شدم

خدا خدا خدا توای تیکه گاه چه آرامشی از تو میگرم

جز تو راهی نیست این اتفاقی نیست شده باورم که من عاشق شدم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.