دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید میلاد میرشاهرضا بنام تا گفتم عاشقم

دانلود آهنگ جدید میلاد میرشاهرضا بنام تا گفتم عاشقم با کیفیت اورجینال

ترانه : مهرزاد امیرخانی آهنگ : یوسف زمانی تنظیم : محمد علی ضیا  بوزوکی : بهنام حکیم

میکس و مستر : پازل بند

دانلود آهنگ جدید میلاد میرشاهرضا بنام تا گفتم عاشقم

Download New Music Milad MirshahrezaTa Goftam Asheghetam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید میلاد میرشاهرضا بنام تا گفتم عاشقم

متن آهنگ میلاد میرشاهرضا بنام تا گفتم عاشقم

متن آهنگ میلاد میرشاهرضا بنام تا گفتم عاشقم

چه بخت شومی چه روزگاری وای چه سرنوشت بی خودی

دیگه بریدیم از هر چی عشقه تازه حالا عاشقم شدی

دلم شکسته اسممو صدا نکن که تنهای مو دوست دارم

آتیش گرفته این دل دیونمو باز ولی به روم نمیارم

منم یه روزی خنده رو لبم بود یکی رو خواستم این تمام اشتبام بود

تا گفتم عاشقم یخ زد هر چیزی که بود منو گذاشتو رفت خیلی خیلی زود

دبگه نمیخوام هیچ کیو تو زندگی میخوام بمونم اینجا تنها با دیونگی

کنار پنچره خیره شم به آسمون کلاغه خسته شد تهه نداره قصه مون

دلم گرفته چشایه خیسم زول زده به خاطراتمون

تمام کارم برو عزیزم پایه این دیونگی نمون

دلم به شب خوشه ساکتو سیاهو سرد رفیق خوب حس من

غم تهه مسیر دلم میسوزه باز واسه اونهایی که عاشقن

منم یه روزی خنده رو لبم بود یکی رو خواستم این تمام اشتبام بود

تا گفتم عاشقم یخ زد هر چیزی که بود منو گذاشتو رفت خیلی خیلی زود

دبگه نمیخوام هیچ کیو تو زندگی میخوام بمونم اینجا تنها با دیونگی

کنار پنچره خیره شم به آسمون کلاغه خسته شد تهه نداره قصه مون

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.