دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید سپهر شاکری بنام غیر عادی

دانلود آهنگ جدید سپهر شاکری بنام غیر عادی با کیفیت اورجینال

آهنگ / ترانه‌ /تنظیم‌ : سپهر شاکری میکس و مستر:  صابر محرابی

دانلود آهنگ جدید سپهر شاکری بنام غیر عادی

Download New Music Sepehr ShakeriGheyre Addi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


دانلود آهنگ جدید سپهر شاکری بنام غیر عادی

متن آهنگ سپهر شاکری بنام غیر عادی

دارم واسه داشتن تو عجله خیلی
اگه دیوونه بمونی دیگه محشره ببین
همه چی رومانتیک و درعین حال منو ببین
چقدر ما به هم میایم اگه مال هم بشیم
خسته نمی شه و نمی فهمه که شاید واسش
بسه دیگه خب ولی می دونه واسه منم فرق نداره چون
من توی زندگیشم تا همیشه و می دونه وقتیکه
منو داره یعنی همه چی خوب می مونه
عاشق همدیگه بودن توو خونمونه
صدای خنده میاد با حس خوب و زیاد
من اومده بودم چیکار همه می شنون زیاد
باز همه چی برق می زنه همه چی حرف می زنه
قلبت هم جهت با منه اصلا نیستیم شکل همه
خسته نمی شه و نمی فهمه که شاید واسش
بسه دیگه خب ولی می دونه واسه منم فرق نداره چون
من توی زندگیشم تا همیشه و می دونه وقتیکه
منو داره یعنی همه چی خوب می مونه
عاشق همدیگه بودن توو خونمونه
دارم واسه داشتن تو عجله خیلی
اگه دیوونه بمونی دیگه محشره ببین
همه چی رومانتیک و درعین حال منو ببین
چقدر ما به هم میایم اگه مال هم بشیم

متن آهنگ سپهر شاکری بنام غیر عادی

دارم واسه داشتن تو عجله خیلی
اگه دیوونه بمونی دیگه محشره ببین
همه چی رومانتیک و درعین حال منو ببین
چقدر ما به هم میایم اگه مال هم بشیم
خسته نمی شه و نمی فهمه که شاید واسش
بسه دیگه خب ولی می دونه واسه منم فرق نداره چون
من توی زندگیشم تا همیشه و می دونه وقتیکه
منو داره یعنی همه چی خوب می مونه
عاشق همدیگه بودن توو خونمونه
صدای خنده میاد با حس خوب و زیاد
من اومده بودم چیکار همه می شنون زیاد
باز همه چی برق می زنه همه چی حرف می زنه
قلبت هم جهت با منه اصلا نیستیم شکل همه
خسته نمی شه و نمی فهمه که شاید واسش
بسه دیگه خب ولی می دونه واسه منم فرق نداره چون
من توی زندگیشم تا همیشه و می دونه وقتیکه
منو داره یعنی همه چی خوب می مونه
عاشق همدیگه بودن توو خونمونه
دارم واسه داشتن تو عجله خیلی
اگه دیوونه بمونی دیگه محشره ببین
همه چی رومانتیک و درعین حال منو ببین
چقدر ما به هم میایم اگه مال هم بشیم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.