دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لیلی

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لیلی با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لیلی

Download New Music Amir AzimiLeyli

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام لیلی

لیلی بنشین خاطره ها را رو کن لب وا کن با واژه بزن جادو کن

لیلی تو بگو حرف بزن نوبت توست بعد از منو جان کندن من نوبت توست

دیوانه تر از من چه کسی هست کجاست یک عاشق این گونه از این دست کجاست

ای شعله به تن خواهر نمرود بگو دیوانه تر از من چه کسی بود بگو

من را بگزار عشق زمین گیر کند این زحمت سراسیمه مرا پیر کند

این پیچ پیچها چیست راهایم بکنید مردم خبری نیست رهایم بکنید

لیلی تو ندیدی که چه با من کردند مردم چه بلاها به سرم آوردند

در خانه من عشق خدایی میکرد بانو هنر هنر نمایی میکرد

لیلی تو ندیدی که چه با من کردند مردم چه بلاها به سرم آوردند

در خانه من عشق خدایی میکرد بانو هنر هنر نمایی میکرد

من زیستنم قصه مردم شده است یک تو وسط زندگیم گم شده است

من پایه بدیهای خودم می مانم من پایه بدهای تو هم می مانم

من را به گناهه بی گناهی کشتی بانو شکوه اشتباهی کشتی

اینها همه کم لطفی دنیاست عزیز این شهر مرا با تو نمیخواست عزیز

لیلی تو ندیدی که چه با من کردند مردم چه بلاها به سرم آوردند

در خانه من عشق خدایی میکرد بانو هنر هنر نمایی میکرد

لیلی تو ندیدی که چه با من کردند مردم چه بلاها به سرم آوردند

در خانه من عشق خدایی میکرد بانو هنر هنر نمایی میکرد

دیوانه ام از دست خودم سیر شدم با هر کسه هم نام تو درگیر شدم

یادش همه هست خودش نوش شما ای نگ بر او مرگ بر آغوش شما

لیلی تو ندیدی که چه با من کردند مردم چه بلاها به سرم آوردند

در خانه من عشق خدایی میکرد بانو هنر هنر نمایی میکرد

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.