دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام تهران

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام تهران با کیفیت اورجینال

ترانه : ملیحه اصغری آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی گیتار : مهرداد مافی ویولن : میثم مرودستی

میکس و مستر : محمد کلهر

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام تهران

Download New Music Yaser MahmoudiTehran

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی بنام تهران

تهران بدون تو یه شهر بی بارون دلگیر مثل وقتی که قلبته با اون

تهران تو رو گم کرد من بی تو خوشبختی یه شهرو بردی تو از وقتی که رفتی

تهران تو رو گم کرد من بی تو خوشبختی تهران یه شهر دنبالتن از وقتی رفتی

تهران تهرانو دوست داشتم با همه احسام وقتی که تو نیستی خودمم میبازم

وقتی که تو نیستی خودم رو میبازم تهران رو دوست داشتم حالا بی احساسم

آب و هواش انگار آلوده درده چشماشم از گریه بی تو ورم کرده

تو کوچه هاش دیگه اون حس زیباش نیست وقتی که تو نیستی هیچی سر جاش نیست

این شهرو بردی تو از وفتی که رفتی تهران تو رو گم کرد من بی تو خوشبختی

تهران تو رو گم کرد من بی تو خوشبختی تهران یه شهر دنبالتن از وقتی رفتی

تهران تهرانو دوست داشتم با همه احسام وقتی که تو نیستی  تهران…

هر روز میام بیرون جاهای تکرای میرم همون جایی که گفتی دوست داری

تو کافه میشنم تو روبه رومی باز نیستی و این روزا تو آرزومی باز

هیچ کی دیگه اینجا مثل ما عاشق نیست تهران دیگه بی تو تهران سابق نیست

نفس کشید تهران یه عمر نفس هاتو ببین بی تو مرده اون زنده بود با تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.