دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی با کیفیت اورجینال

شاعر : افشین یداللهی آهنگساز : سبحان سیفی

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی

Download New Music Afshin YadollahiChe Kardi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی

متن آهنگ افشین یداللهی بنام چه کردی

تو با قلب ویرانه من چه کردی ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم تو با حال پروانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم تو با حال پروانه من چه کردی

نوشیده از جام چشم تو مستم خمار است میخانه من چه کردی

مگر لایق تیکه دادن نبودم تو با حسرت شانه من چه کردی

مرا خسته کردی خود خسته رفتی سفر کرده با خانه من چه کردی

مرا خسته کردی خود خسته رفتی سفر کرده با خانه من چه کردی

متن آهنگ افشین یداللهی بنام چه کردی

تو با قلب ویرانه من چه کردی ببین عشق دیوانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم تو با حال پروانه من چه کردی

در ابریشم عادت آسوده بودم تو با حال پروانه من چه کردی

نوشیده از جام چشم تو مستم خمار است میخانه من چه کردی

مگر لایق تیکه دادن نبودم تو با حسرت شانه من چه کردی

مرا خسته کردی خود خسته رفتی سفر کرده با خانه من چه کردی

مرا خسته کردی خود خسته رفتی سفر کرده با خانه من چه کردی

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.