دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید ابراهیم علوی بنام خستمن


دانلود آهنگ جدید ابراهیم علوی بنام خستمن با کیفیت اورجینال

ترانه : ابراهیم منصفی آهنگ : ابراهیم علوی گیتار : ابراهیم علوی پیانو : حمزه یگانه

میکس و مستر : حمزه یگانه

دانلود آهنگ جدید ابراهیم علوی بنام خستمن

Download New Music Ebrahim AlaviKhastamen

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید ابراهیم علوی بنام خستمن

متن آهنگ ابراهیم علوی بنام خستمن

خستمن از دست دنیا خستمن کوه غم روی دل اشکستمن

(خستمه از دست دنیا خسمه کوه غم روی دل شکستمه)

خستمن از دست دنیا خستمن کوه غم روی دل اشکستمن

(خستمه از دست دنیا خسمه کوه غم روی دل شکستمه)

قصه دور و دراز ایشه دانلود آهنگ جدید دلم بی گپ و گفتن نیاز ایشه دلم

(قصه دور داز داره دلم بی گفت و گو نیاز داره دلم)

قصه دور و دراز ایشه دلم بی گپ و گفتن نیاز ایشه دلم

(قصه دور داز داره دلم بی گفت و گو نیاز داره دلم)

دل شوا از زندگانی خو بگم حرفونی از نوجوانی خو بگم

(دلم میخواد از زندگی خودم بگم حرفایی از نوجونی خودم بگم)

از شو استون بت گولون شهر از ننه بابای پیر دنبال کهر

(از شبهای تاریک شهر از مادر پدر پیر دنبال بزقاله)

 ا گیرخ با گپو رو جا نماز  نصف شو صبح نماز روز با دراز

(از گریه های پدر بزرگ سر نماز صبج و شب )

دل شوا از عشق اون سالون بگم از غمو شروند شو نالون بگم

(دل میخواد از عشق اون سالاها بگم از غم شروند شبونه بگم)

از شو استون بت گولون شهر از ننه بابای پیر دنبال کهر

(از شبهای تاریک شهر از مادر پدر پیر دنبال بزقاله)

 ا گیرخ با گپو رو جا نماز  نصف شو صبح نماز روز با دراز

(از گریه های پدر بزرگ سر نماز صبج و شب )

 ا گیرخ با گپو رو جا نماز  نصف شو صبح نماز روز با دراز

(از گریه های پدر بزرگ سر نماز صبج و شب )

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.