دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی بنام باورت نمیشه

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی بنام باورت نمیشه با کیفیت اورجینال

ترانه : عرفان سلیمی آهنگ : اشکان خشایی تنظیم میکس و مستر : مهران عباسی

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی بنام باورت نمیشه

Download New Music Zaki Shams AbadiBavaret Nemishe

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید زکی شمس آبادی بنام باورت نمیشه

از وقتی با توام خوبم با عشقت حسم آرومه

خوشبتم چون که میدونم آیندنم با تو معلومه

میخونم از تو عشقی میخوامت بیشتر از حونم

رویامو در تو میبنیم تا دنیاست با تو می مونم

باورت نمیشه هر روزو همیشه

از خدا تورو میخواستمو به تو رسیدم

عاشقت می مونم تو وصلی به جونم

من تورو یه لحضه حتی به خودت نمیدونم

باورت نمیشه هر روزو همیشه

از خدا تورو میخواستمو به تو رسیدم

عاشقت می دانلود آهنگ جدید مونم تو وصلی به جونم

من تورو یه لحضه حتی به خودت نمیدونم

چشم تو ساحل آرامش

تو نگات یه دنیا زیبایی

میدونی که خیلی وابستم به تو این عشق رویایی

همه دنیا پیش من باشن اما تو نباشی من تنهام

تو رو حتی از خودت بیشتر

حتی بیشتر از خودم میخوام

باورت نمیشه هر روزو همیشه

از خدا تورو میخواستمو به تو رسیدم

عاشقت می مونم تو وصلی به جونم

من تورو یه لحضه حتی به خودت نمیدونم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.