دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام خدا بزرگه

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام خدا بزرگه با کیفیت اورجینال

به زودی از آهنگ من

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام خدا بزرگه

Download New Music Ali AbdolmalekiKhoda Bozorge

خبر تکمیلی در ادامه مطلب …

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام خدا بزرگه

با سلام خدمت تمامی کاربران وبسایت آهنگ من و طرفدارن علی عبدالمالکی .

در این پست خیر خیلی خوبی برای طرفدان خواننده خوش صدا کشور علی عبدالمالکی داریم چندی پیش آقای عبدالمالکی خبر پخش آهنگ خدا بزرگه رو داده بودند به کاربران اما چند ماهی گذشت و خبری از این موزیک نشد تا اینکه موزیک آهای رو چندی پیش منتشر کردن و چند روز که از پخش آهنگ آهای علی عبدالمالکی میگزره در صفحه شخصی خودشون با متن کوتاهی نوید پخش آهنگ خدا بزرگه رو دادند فضا این موزیک به نظر عاشقانه میاد و آهنگ هم از ساخته های خود علی عبدالمالکی هست هم چنین علی عبدالمالکی یک تک آهنگ دیگه هم آماده پخش دارند با تنظیم شجاعت شفایی که تا چند روز آینده خبر های تکیملی در مورد اون موزیک هم به اطلاع کاربران پایگاه رسمی آهنگ من میرسه . دوستان عزیز میتونید تا کمتر از یک هفته دیگه این موزیک زیبا رو از همین صفحه و یا در کانال تلگرام وب سایت آهنگ من دانلود کنید و از شنیدن این موزیک لذت ببرید

با تشکر تیم خبری آهنگ من

TELECHANEL
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.