دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یه نفر

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یه نفر با کیفیت اورجینال

 ترانه : روح اله همتی  آهنگ : مجید رستمی تنظیم میکس و مستر : امین آریا

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یه نفر

Download New Music Majid RostamiYe Nafar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مجید رستمی بنام یه نفر

یه نفر
که همه دنیامه
یه نفر اونی که می خوامه
یه نفر که همه می پرسن
اون چه نسبتی با من داره
یه دل نه صد دل عاشق میشم
وقتی که می بینم پیشم
زیر چشمی
من و می پاد می خواد
با دل کوچیکم راه بیاد
احساسم
میگه که باید بازم عاشق شم
حرفام و بگم بهش
وقتی که می بینمش آرومم
می دونم می مونه تا آخرش
اون داره سر به سرم میذاره
با چشماش بلا سرم میاره
با حرفاش آهنگ
قاپ دلم و زد و می خنده
وفتی می بینه منو
یه نفر که من و دوست داره
که من و تنها نمی ذاره
با چشاش اسمم و می پرسه
دلم از دوست داشتنش قرصه
من کجا اون کجا اما باز دلش و دست دلم میده
می دونم من و می خواد آخه
عاشق این جوری کی دیده
احساسم میگه که باید بازم
عاشق شم حرفامو بگم بهش
وقتی که می بینمش آرومم
می دونم می مونه تا آخرش
اون داره سر به سرم میذاره
با چشماش بلا سرم میاره
با حرفاش
قاپ دلم و زد و می خنده
وفتی می بینه منو

احساسم میگه که باید بازم
عاشق شم حرفامو بگم بهش
وقتی که می بینمش آرومم
می دونم می مونه تا آخرش
اون داره سر به سرم میذاره
با چشماش بلا سرم میاره
با حرفاش
قاپ دلم و زد و می خنده
وفتی می بینه منو

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.