دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی بنام عزیزم

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی بنام عزیزم با کیفیت اورجینال

ترانه : امیر شیرازی آهنگ : بهادر فرهنگ تنظیم میکس و مستر  : مهرداد احمد زاده

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی بنام عزیزم

Download New Music Bijan MortazaviAzizam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید بیژن مرتضوی بنام عزیزم

متن آهنگ بیژن مرتضوی بنام عزیزم

یه احساس قشنگه رویا

همون لحضه که من تو رو میبنیم

خود آرامش اون لحضه ای که

میام پیشت کنارتو میشنیم

نمیدونی چه عشقی داره وقتی

نگاهمون تو نگاه هم بیوفته

یه حالت عجیبی تو نگاته

تا حالا اینو کسی به تو گفته ؟؟

عزیزم تمام هستیه من

دلم میخواد همیشه باشی پیشم

یکی یک دونه زندگیه من

با دیدن تو من آروم میشم

عزیزم تمام هستیه من

دلم میخواد همیشه باشی پیشم

یکی یک دانلود آهنگ دونه زندگیه من

با دیدن تو من آروم میشم

واسه اینکه همیشه مال من شی

نمیدونی چه سختی ها کشیدم

من از تو جز محبتو صداقت

تو این دنیا دیگه چیزی ندیدم

من از خدا دیگه چیزی نمیخوام

همین که تو رو دارم دیگه بسه

میتونی تو بفهمی حسمو از

لبخندی که رو لبام نشسته

عزیزم تمام هستیه من

دلم میخواد همیشه باشی پیشم

یکی یک دونه زندگیه من

با دیدن تو من آروم میشم

عزیزم تمام هستیه من

دلم میخواد همیشه باشی پیشم

یکی یک دونه زندگیه من

با دیدن تو من آروم میشم

یه احساسه قشنگه تویه رویا

همون لحضه که من تورو میبنیم

خود آرامش اون لحضه ای که

میام پیشت کنار تو میشینم

نمیدونی چه عشقی داره وقتی

نگامون تو نگاه هم می افته

یه حالت عجیبی تو نگاته

تا حالا اینو کسی به تو گفته ؟؟

عزیزم تمام هستیه من

دلم میخواد همیشه باشی پیشم

یکی یک دونه زندگیه من

با دیدن تو من آروم میشم

عزیزم تمام هستیه من

دلم میخواد همیشه باشی پیشم

یکی یک دونه زندگیه من

با دیدن تو من آروم میشم

 

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.