دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم با کیفیت اورجینال

ترانه : مریم اسدی آهنگ : میلاد باران تنظیم : بهروز علیاری

به زودی از آهنگ من

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم

Download New Music Milad BaranMontazeram

خبر تکمیلی در ادامه مطلب …

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم

با سلام خدمت کاربران آهنگ من .

بعد از تراک موفق دلم رفت از میلاد باران به زودی آهنگ جدیدی با عنوان منتظرم که با ترانه سرایی مریم اسدی و آهنگی از خود میلاد باران که آهنگ های زیادیی به هنرمندان خوب کشور هم ساخته هست که تنظیم این کار توسط تنظیم کننده برجسته کشور بهروز علیاری هست امید واریم این کار رو به زودی در اختیار کارابران عزیز آهنگ من فرار بدیم .

با تشکر تیم خبری آهنگ من .

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.