دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان بنام همسفر کی شدی

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان بنام همسفر کی شدی با کیفیت اورجینال

ترانه : مهرزاد امیرخانی آهنگ : مرتضی پاشایی تنظیم : امین و امید

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان بنام همسفر کی شدی

Download New Music Mehdi AminianHamsafar Ki Shodi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی امینیان بنام همسفر کی شدی

شبو بی خبری

منو در به دری

با کی رفتی بگو

کجا دل میبری

با کی سر به سری

دیونه

منو ترسو جنون

منو چشمایه خون

منو خاطره مون

اینو بازی ندون

حال عاشقی مون

تو بمون

حالا همسفر کی شدی

مگه عاشق من نبودی

زیر قولات زدی بی خودی

بی خودی

اگه بازی رو بردی ازم

یه چیزو بزار ساده بگم

دل ازت نبریده دلم

بی خودی

منو نامه و باد

منو زجر زیاد

دلت هر آهنگ چی میخواد

با دلم راه نیا

ولی باز کی میاد

جای تو

منو پرسه زدن

شبو گریه من

همو دنیا بدن

با دل ساده من

بیا حرفی نزن

تو نرو

حالا همسفر کی شدی

مگه عاشق من نبودی

زیر قولات زدی بی خودی

بی خودی بی خودی

اگه بازی رو بردی ازم

یه چیزو بزار ساده بگم

دل ازت نبریده دلم

بی خودی

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.