دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام فوق العاده

دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام فوق العاده با کیفیت اورجینال

ترانه : محسن شاهی  آهنگ : محمد بهرامی  تنظیم : حامد رایکوف  ویولن : مجتبی جمشیدی

میکس و مستر : حامد رایکوف

 دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام فوق العاده

Download New Music Mohammad BahramiFogholadeh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام فوق العاده

متن آهنگ محمد بهرامی بنام فوق العاده

از اون بار اولى که
تو رو کامل حس کردم
حس خوبم رو به تو من
خیلى فوق العاده کردم
کم کم و با ترس و با لرز
دلمو من به تو دادم
حالا میمیرم برات من
چون تورو دوست دارم
عشق فوق العاده اى
واسه من دانلود آهنگ جدید یه دنیایى
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى
اومدى تو سرنوشتم
حالا من توى بهشتم
به جز بودن کنارم
هیچى از دلت نخواستم
همونجورى که میخواستى
دلمو من به تو دادم
حالا میمیرم برات من
چون تو رو دوست دارم
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى

عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى
عشق فوق العاده اى
واسه من یه دنیایى

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.