دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی بنام حسادت

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی بنام حسادت با کیفیت اورجینال

ترانه : مهشاد عرب  آهنگ و تنظیم : انوشیروان تقوی ویلون : اشکان موسوى

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی بنام حسادت

Download New Music Anoosh TaghaviHesadat

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید انوشیروان تقوی بنام حسادت

متن آهنگ جدید انوشیروان تقوی بنام حسادت

دوباره جاده به پای من افتاد
دوباره باید از خونه جدا شم
همه همسایه ها واسم غریبه ن
نمی تونم با هیشکی آشنا شم
تموم طول راهو با خیالت
دلم عشقو تنم دانلود آهنگ جدید آغوش می خواست
چراغ خونه ی من بودی اما
دلم گاهی تورو خاموش می خواست
بدون اینکه پروازو بلد شم
تموم آسمونو راه می رم
رو ابرا راه می رم با خیالت
برای دیدنت تا ماه می رم
حسادت زندگیمو با خودش برد
ولی بازم بهت احساس دارم
حواسم هست می دونم تو ماهی
یه وقتا بیخودی وسواس دارم
بمون هر جای این دنیا که هستی
برای دیدنت راهی شدم باز
تا دلتنگی میاد جاتو بگیره
بهم نزدیک می شه حس پرواز
بدون اینکه پروازو بلد شم
تموم آسمونو راه می رم
رو ابرا راه می رم با خیالت
برای دیدنت تا ماه می رم
حسادت زندگیمو با خودش برد
ولی بازم بهت احساس دارم
حواسم هست می دونم تو ماهی
یه وقتا بیخودی وسواس دارم
بمون هر جای این دنیا که هستی
برای دیدنت راهی شدم باز
تا دلتنگی میاد جاتو بگیره
بهم نزدیک می شه حس پرواز
بدون اینکه پروازو بلد شم
تموم آسمونو راه می رم
رو ابرا راه می رم با خیالت
برای دیدنت تا ماه می رم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.