دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیوضی بنام این روزا

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیوضی بنام این روزا با کیفیت اورجینال

ترانه‌ : بابک صحرایی آهنگ : محمد خاکزاد  تنظیم‌ : محمد خاکزاد میکس و مستر : مهدی دریانی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیوضی بنام این روزا

Download New Music Mohammadreza EyvaziIn Rooza

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عیوضی بنام این روزا

متن آهنگ محمدرضا عیوضی بنام این روزا

این روزا نازنین من دنیام کمی غمگین تره
چشمای تو داره منو به مرز طوفان می بره
گریه نکن نترس از این تاریکی های دم به دم
که من هنوز مثل قدیم عاشق لبخند توام
عمیق تر نفس بکش تا آسمونو حس کنی
باید شبیه برکه ها مهتابو منعکس کنی
این روزا نازنین من دلتنگی عادتم شده
زنده م ولی این زندگی بدجور برام مبهم شده
عمیق تر نفس بکش تا آسمونو حس کنی
باید شبیه برکه ها مهتابو منعکس کنی
این روزا دانلود آهنگ جدید نازنین من دلتنگی عادتم شده
زنده م ولی این زندگی بدجور برام مبهم شده
من گم نمیشم نازنین تا عشق تو توو خونمه
جایی که ایستادی هنوز آغاز مرز خونه مه
من اینور دلواپسی تو اونسوی پنجره ها
آهسته تر قدم بزن اما نترس با من بیا
عمیق تر نفس بکش تا آسمونو حس کنی
باید شبیه برکه ها مهتابو منعکس کنی
این روزا نازنین من دلتنگی عادتم شده
زنده م ولی این زندگی بدجور برام مبهم شده
عمیق تر نفس بکش تا آسمونو حس کنی
باید شبیه برکه ها مهتابو منعکس کنی
این روزا نازنین  دانلود آهنگ جدید من دلتنگی عادتم شده
زنده م ولی این زندگی بدجور برام مبهم شده
TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.