دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام مهمون ناخونده

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام مهمون ناخونده با کیفیت اورجینال

ترانه : لیلا مهاجرانی آهنگ و تنظیم : امین و امید ویولن : احسان نی زن

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام مهمون ناخونده

Download New Music Mohammad YavariMehmoone Nakhoondeh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام مهمون ناخونده

قصه رفتنمو پیش همه جار مکش

تو هوایه بد عشق لعنتی سیگار نکش

من از اینکه با تو توام عمریه دق مرگ شدم

پرده سفید مرگو رو منه بیمار نکش

واسه دانلود آهنگ جدید رفتن من نگاه به تقویم نکن

من خودم رفتینم ساعتو تنظیم نکن

بعد من ساده بخند غصه منو نخور

واسه هر بی سرپا قلبتو تسلیم نکن

به هوایه دل تو عمر منم رفت که رفت

همه زندگیو روح تنم رفت گه رفت

نمیدونم چه جوابی به خودم مدیونم

که از صداقتش دم میزدم رفت که رفت

تو که ساده پر زدی رفتیو آسوده شدی

به هوای دیگری دانلود آهنگ جدید تا رفتی آلوده شدی

واسه من حکم نفس داشتی حالا افسوس

به هوایه دیگری مهمون ناخونده شدی

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.