دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام جنون

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام جنون با کیفیت اورجینال

ترانه : عرفان پاکزاد آهنگ : محسن سلطان تبار تنظیم : ایمان تیموریان

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام جنون

Download New Music Mohsen SoltantabarJonon

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام جنون

نمیدونی چشات مننو کجا کشنونده

تو فکر من به غیر تو چیزی نمونده

یه جوریه که پیشتم دلم میگره

وجود من خدا تورو ازم نگیره

عزیزم به جون دوتامون

به برق میون نگامون

یه دانلود آهنگ جدید  چیزی تو چشم تو دیدم

که اونو به دنیا نمیدم

دل تو تو خودش هم میدونه

که عشقم شبیه جنونه

الهی که عشقم بمونی

الهی که بی من نتونی

بدون تو یه ثانیه آروم ندارم

اگه یه روز نبینمت تمامه کارم

تورو میخوام دانلود آهنگ جدید یه جوری که کسی ندیده

من عاشقم یه جوری که ازم بعیده

عزیزم به جون دوتامون

به برق میون نگامون

یه چیزی تو چشم تو دیدم

که اونو به دنیا نمیدم

دل تو تو خودش هم میدونه

که عشقم شبیه جنونه

الهی که عشقم بمونی

الهی که بی من نتونی

TELECHANEL
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.