دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام خانوم خانوم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام خانوم خانوم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : حامد پهلان تنظیم و ویولن : رضا جمال میکس و مسترینگ: محمد کلهر

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام خانوم خانوم

Download New Music Hamed PahlanKhanoom Khanoom

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام خانوم خانوم

متن آهنگ حامد پهلان بنام خانوم خانوم

تو با چشمات میتونی  آروم کنی راحت

حسی که به تو دارم عشقه نه یه عادت

خودت میبینی دانلود آهنگ جدید هر روز پر عشقه حرفام

دنیام پر آرامشه وقتی تو ای همرام

خانوم خانوم تو ای عشق تو سینم تو ای

بزار دلم قدات شه عشق که میگن توای

خانوم خانوم تو ای وصله جونم تو ای

بزار دلم دانلود آهنگ جدید قدات شه عشق که میگن توای

تو با چشمات میتونی آروم کنی راحت

حسی که به تو دارم عشقه نه یه عادت

خانوم خانوم تو میخواد دلم فدات شه

خانوم خانوم تو ای میخواد دلم فدات شه

خانوم خانوم خانومم تو ای وصله جونم تو ای

بزار دلم قدات شه عشق که میگن

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.