دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام یه جور خاص

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام یه جور خاص با کیفیت اورجینال

ترانه : زهره الوندی آهنگ و تنظیم : امیرعلی زمانی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام یه جور خاص

Download New Music Amirali Zamani Ye Joore Khaas

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی بنام یه جور خاص

متن آهنگ امیرعلی زمانی بنام یه جور خاص

امشب یه جور خیلی خاص باز تو برام ناز میکنی

با نگات میخندیو منو پر احساس میکنی

واسه تو جونمو میزارم دلم از این حرفا پره

میدونم دانلود آهنگ جدید اونکه باهامه هیچ وفت ازم نمیبره

اگه عاشقمی صدام کن جونوم توای نگام کن

دنیایی من توای تو بازم منو سر به راه کن

بی تو جایی نمیرم از هر چی جز تو سیرم

چقدر خوش شانسم آخه به تو افتاد مسیرم

من امشب کم نمیارم تو رو خیلی دوست دارم

با تو فقط آروم میگرم

نگاه کن عاشق دیونتو با من بساز آینده تو

وقتی کنارت راه میرم

اگه عاشقمی دانلود آهنگ جدید صدام کن جونوم توای نگام کن

دنیایی من توای تو بازم منو سر به راه کن

بی تو جایی نمیرم از هر چی جز تو سیرم

چقدر خوش شانسم آخه به تو افتاد مسیرم

امشب یه جور خیلی خاص باز تو برام ناز میکنی

با نگات میخندیو منو پر احساس میکنی

واسه تو جونمو میزارم دلم از این حرفا پره

میدونم اونکه باهامه هیچ وفت ازم نمیبره

اگه عاشقمی صدام کن جونوم توای نگام کن

دنیایی من توای تو بازم منو سر به راه کن

بی تو جایی نمیرم از هر چی جز تو سیرم

چقدر خوش شانسم آخه به تو افتاد مسیرم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.