دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه با کیفیت اورجینال

 ترانه‌ : مهرزاد امیرخانی آهنگ : فرشید ادهمی تنظیم‌کننده : معین راهبر گیتار : فرشید ادهمی

میکس و مستر : محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

Download New Music Benbam SafaviVaghte Eshghe

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی بنام وقته عشقه

متن آهنگ بهنام صفوی بنام وقته عشقه

من از اینکه گریه کردی غصه خوردی بی قرارم

دل بردین کار من نیست من می ترسم دل ندارم

عاشقونه پایه حرفات میمونم تا تو بخندی

تو بگو که دانلود آهنگ جدید با من هستی که هنوزم دل نکندی

نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم

نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم

پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم

من مترسم حتی از این حرف رفتن مهربونم

دور از این عشق هر دوتامون کم میاریم من میدونم

وقته عشقه مثل هر روز ساعت هامون کوکه با هم

عشقم عشقش دست من نیست باورم کن بی گناهم

نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم

نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم

پایه همه چیزمون دانلود آهنگ جدید بمون تا اخرش می مونم

نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم

نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم

پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم

نمیدونی دیگه دل دل ندارم از دلت جدا شم

خود خدا خواسته که اینقدر عاشق تو باشم

نمیتونی سر به سر نزاری با دل دیونم

پایه همه چیزمون بمون تا اخرش می مونم

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.