دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام بی راهه

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام بی راهه با کیفیت اورجنیال

ترانه و آهنگ : مسعود جهانی تنظیم : حمید احدی میکس و مستر : آرش شعیب

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام بی راهه

Download New Music Naser SadrBirahe

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام بی راهه

متن آهنگ ناصر صدر بنام بی راهه

چقدر تنهایی این روزا دلم با غصه درگیره

همش یاد تو می افتم گلوم از بغض سر میره

چقدر تنهام این روزا شدم رنگ فراموشی

یه فانوسم دانلود آهنگ جدید میون باد که میره رو به خاموشی

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

نمیدونی تمام روز تورو میگرم اطرافم

یه گوشه خیره دانلود آهنگ جدید میشنم همش موهاتو می بافم

همش چشمامو میبدنم که تو رویاییه من باشی

خودم رو گم کنم شاید تو آغوش تو پیدا شم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.