دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جاده چالوس

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جاده چالوس با کیفیت اورجینال

ترانه : وحید بیاتی آهنگ : صادق زینی تنظیم : آرش آزاد گیتار : فیروز ویسانلو

میکس و مستر : حمیدرضا مرادی

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جاده چالوس

Download New Music Mehran AtashJade Chalos

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جاده چالوس

دوباره جاده هارو رو به راه کن

نزاری رنگ دلتنگی بگیرن

توای چالوس درختا صف کشیدن

تا با چشمای تو سلفی بگیرم

بشین با من تهه این اتوبوسو

بغل کن شونه هامو مثل یک شال

به بارون دانلود آهنگ روی شیشه خیره میشم

چقدر رویایه این جاده امسال

ببین دریایه احساسم کنارت

دارم کم کم یه اقیانوس میشه

کنارت از بیابونم که رد شم

شبیه جاده جالوس میشه

از آینده بگو از عاشقی مون

که این دیونه هی دیونه تر شه

از این لحضه فقط باید بخندم

مگه با تو چشام میتونه تر شه

به این دیونه چشماتو نبندی

یه کاری کن دلم روشن بمونه

تو به این خاطره انگیزه میدی

که تو ذهن شمال من بمونه

ببین دریایه احساسم کنارت

دارم کم کم یه اقیانوس میشه

کنارت از بیابونم که رد شم

شبیه جاده جالوس میشه

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.