دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید احسان جوادی بنام حس من

دانلود آهنگ جدید احسان جوادی بنام حس من با کیفیت اورجینال

ترانه : سعید مرادیان آهنگ : احسان جوادی تنظیم : روهام گوجاون ماندولین : مجتبی تقی پور

میکس و مستر : احسان جوادی

دانلود آهنگ جدید احسان جوادی بنام حس من

Download New Music Ehsan JavadiHesse Man

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید احسان جوادی بنام حس من

متن آهنگ احسان جوادی بنام حس من

دستت تویه دست منه نبضم با دلت میزنه

عشقم من تورو دوست دارم

وقتی تو نگام میکنی عاشقونه صدام میکنی

احساس خوبی بهت دارم

هر چی میگم از تو کمه بی شک قلبت عاشقمه

ریتم قلب من تو دستاته

گوش کن تو به خواهش منو عشق تو آرامشمه و

حس من همیشه باهاته

دلم بهت دادم میدونی به تو وابستم

تا تو رو دیدم دانلود آهنگ جدید عشقم چشامو رو همه بستم

دنیامو بهم ریختی عطرت تویه این خونست

اونی که تو رو میخواد آره این دل دیونست

دلم بهت دادم میدونی به تو وابستم

تا تو رو دیدم عشقم چشامو رو همه بستم

دنیامو بهم ریختی عطرت تویه این خونست

اونی که تو رو میخواد آره این دل دیونست

تو هستی تو باورمو اسمت رو که میبرمو

آرومم کناره تو بازم

هیچ وفت تنهات نمیزارم از تو دست ور نمیدارم

دنیامو با تو میسازم

هر لحضه کنارتمو وابسته به عشقتمو

ماه آسمونیه من شو

دل دل زده نفس برات هیچ کس نداره خندهاتو

ستاره خونه قلبم شو

دلم بهت دادم میدونی به تو وابستم

تا تو رو دیدم عشقم چشامو رو همه بستم

دنیامو بهم ریختی عطرت تویه این خونست

اونی که تو رو میخواد آره این دل دیونست

دلم بهت دادم میدونی به تو وابستم

تا تو رو دیدم عشقم چشامو رو همه بستم

دنیامو بهم ریختی عطرت تویه این خونست

اونی که تو رو میخواد آره این دل دیونست

دلم بهت دادم میدونی به تو وابستم

تا تو رو دیدم عشقم چشامو رو همه بستم

دنیامو بهم ریختی عطرت تویه این خونست

اونی که تو رو میخواد آره این دل دیونست

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.