دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید روزبه مقدم بنام باران

دانلود آهنگ جدید روزبه مقدم بنام باران با کیفیت اورجینال

شاعر : حمید مصدق آهنگ : روزبه مقدم  تنظیم‌کننده : پویا سرایی سولیست ویولن : علی جعفری پویان

ویولن‌ : میلاد عالمیعلی جعفری پویانویولا : امین غفاری ویولنسل : آتنا اشتیاقی پیانو : پیام سوری

دانلود آهنگ جدید روزبه مقدم بنام باران

Download New Music Rouzbeh MoghaddamBaran

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید روزبه مقدم بنام باران

متن آهنگ روزبه مقدم بنام باران

شیشه ی پنچره را باران شست
از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست
وای باران باران
من به بی سامانی ابر را می مانم
من به سرگردانی باد را می مانم
وای باران باران
دل من در دل شب
خواب پروانه شدن می بیند
تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی
من به اندازه ی زیبایی تو غمگینم
وای باران باران

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.