دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام حس عمیق

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام حس عمیق با کیفیت اورجینال

ترانه : سارا بالو آهنگ : شهاب مظفری  تنظیم : امیر پدارم باقلاما : کیان دارات 

میکس و مستر : محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام حس عمیق

Download New Music Shahab MozaffariHesse Amigh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید


دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام حس عمیق

تو که خیره میشی یه وقتا تو چشمام

جز عطر موهات که چیزی نمیخوام

آخه دست من نیست دلم دیگه گیره

تمام وجودم به سمت تو میره

گره خورده با تو همه تارو پودم

که انگار از اول اسیر تو بودم

دلم با نگاهت با چشمات رفیقه

علاقم به موهات یه حس عمیقه

تو رویاهام فقط تو رو میبنیم

تویه دانلود آهنگ جدید خواب همیشه رو به رومی

از توئه همیه آرامشم

دلم میخواد کنار من بمونی عمریه

همیه آرزومی

بیا یه کم تو رو نفس بکشم

روزا فکرت هستم شبا گیجو بیدار

یه چیزی رو قلبم فرو ریخته انگار

بگو که مثل من همین حسو داری

چه خوبه سرت رو رو قلبم میزاری

چه نازه که پلکاتو آروم میبندی

همه چی مو میدم همیشه بخندی

با تو داغه داغم شبیه آتیشم

تو قانون جذبی حریفت نمیشم

تو رویاهام فقط تو رو میبنیم

تویه خواب همیشه رو به رومی

از توئه همیه آرامشم

دلم میخواد کنار من بمونی عمریه

همیه آرزومی

بیا یه کم تو رو نفس بکشم

TELECHANEL


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.