دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید سیامک گودرزی بنام هوای مه گرفته

دانلود آهنگ جدید سیامک گودرزی بنام هوای مه گرفته با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید سیامک گودرزی بنام هوای مه گرفته

Download New Music Siamak GoudarziHavaye Meh Gerefteh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید سیامک گودرزی بنام هوای مه گرفته

هوا مه گرفتو دلم غم گرفت
سراغت رو پرسید و حالم گرفت
نگفتم که دلگیرمو دلزدم
ولی گاهی تو خاطرت سر زدم
ازم رد شدی بی تو من گم شدم
دچار سرابو توهم شدم
تو راهت کدوم بوده نزدیک من
مسیر جدایی یا عاشق شدن؟
همین که تو رفتی هوا مه گرفت
بهونم واسه تو ادامه گرفت
همه صورتم شد یه پاییز زرد
یه قطره کنار چشام چکه کرد
هوا مه گرفتو دلم غم گرفت
سراغت رو پرسید و حالم گرفت
نگفتم که دلگیرمو دلزدم
ولی گاهی تو خاطرت سر زدم
ازم رد شدی بی تو من گم شدم
دچار سرابو توهم شدم
تو راهت کدوم بوده نزدیک من
مسیر جدایی یا عاشق

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.