دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : میثاق راد تنظیم : آرش خادمی گیتار و بوزوکی : بهنام حکیم ویولن : محمود عربانی

میکس و مستر : آرمین مرسی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

Download New Music Mehdi MoghaddamPaeiz

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام پاییز

من بی تو داغونو تو کنارش آرومو

دید حالمو دیدی ولی بازم رفتی با اونو

عشق عشقو بی تابی تو هدیه به من دادی

من بی تو تنهامو کنار اون شتادی

چشام خیس میشه وقتی نیستی

پاییز میشه وقتی نیستی

اشک چشام میریزه

سر ریز میشه وقتی نیستی

غم میگره صدامو

آره تمام لحضه هامو

دل  دانلود آهنگ جدید تو سینم میلرزه

 نمی مونی باهامو

نمی مونی باهامو

من بی تو دردی رو تو از عشق من سیرو

می آره روزامه بی تو بدون شده تقدیرو

دل دلهره دارم غم غم میده آزارم

تو پیش من نیستی ولی هنوز من دوست دارم

چشام خیس میشه وقتی نیستی

پاییز میشه وقتی نیستی

اشک چشام میریزه

سر ریز میشه وقتی نیستی

غم میگره صدامو

آره تمام لحضه هامو

دل تو سینم میلرزه

وقتی نمی مونی باهامو

نمی مونی باهامو

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.