دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام عشقت

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام عشقت با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : محسن سلطان تبار  تنظیم : ایمان تیموریان

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام عشقت

Download New Music Mohsen SoltantabarEshghet

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید محسن سلطان تبار بنام عشقت

متن آهنگ محسن سلطان تبار بنام عشقت

همه ی هواسم پرت اون چشاته

همه نگاهم مهو اون نگاته

تا واسم همونی که دلم میخوادش

من هنوز همونم میمیرم به یادت

عشقت تویه قلبم داره جون میگره

حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه

تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

عشقت تویه قلبم داره جون میگره

حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه

تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

 من چشامتو میخوامو رو به رومه

عشقت داره واسم تو دل می کوبه

هر بار میخوام بگم دوست ندارم

قلبم با هر تپش تو رو میخونه

انگار دوباره دل هواتو کرده

دستام بدون دستایه تو سرده

روزام با عشق تو بهاری میشه

این دل برای تو بهونه کرده

عشقت تویه قلبم داره جون میگره

حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه

تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

عشقت تویه قلبم داره جون میگره

حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه

تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

عشقت تویه قلبم داره جون میگره

حست تویه فکرم نباشی میمیره

برگرد دیگه عشقم دل من بی تابه

تا که تو رو ببیه یه عمره میخونه

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.