دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو بنام تو همه جا بودی

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو بنام تو همه جا بودی با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : امیر تتلو تنظیم : امیر دیوا کارگردان : اردشیر احمدی

پخش امشب ساعت 21 از آهنگ من

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو بنام تو همه جا بودی

Download New Music Video Amir TatalooTo Hame Ja Bodi

دانلود موزیک ویدیو امیر تتلو بنام تو همه جا بودی

متن آهنگ امیر تتلو بنام تو همه جا بودی

چرا غم دارم من ، چرا ؟!
مگه چی کم دارم من ؟!
چرا سنگین و تاریکِ قلبَم ؟؟!
منی که رنگارَنگَم !!
چرا ناامید و تارَم ؟!
منی که عاشِقیتو دارم !
ببخش اگه ناشُکرَم
ببخش اگه درگیرِ گناهَم
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
همه جا حتی تو تختَم نزدیک تر از رگِ رو گردن به تَن
به عشقِ تو قشنگِ حتی بالِش و بغل کردن به من
مرسی که هستی ممنونم ببخش اگه بد بودم معمولاً
ببخش اگه کم بودم ، ببخش اگه ازت دورم ، ازت دورم
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
چرا غم دارم من ، چرا ؟!
مگه چی کم دارم من ؟!
چرا سنگین و تاریکِ قلبَم ؟؟!
منی که رنگارَنگَم !!
چرا ناامید و تارَم ؟!
منی که عاشِقیتو دارم !
ببخش اگه ناشُکرَم
ببخش اگه درگیرِ گناهَم
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
همه جا حتی تو تختَم نزدیک تر از رگِ رو گردن به تَن
به عشقِ تو قشنگِ حتی بالِش و بغل کردن به من
مرسی که هستی ممنونم ببخش اگه بد بودم معمولاً
ببخش اگه کم بودم ، ببخش اگه ازت دورم ، ازت دورم
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.