دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم با کیفیت اورجینال

ترانه : مریم اسدی آهنگ : میلاد باران تنظیم : بهروز علیاری

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم

Download New Music Milad BaranMontazeram

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام منتظرم

متن آهنگ میلاد باران بنام منتظرم

گفتنیام برات یکی دوتا که نیست

یه لحظه از دلم عشقت جدا که نیست

از مهربونیات هر چی بگم کمه

بگو دوستم داری که بشنون همه

منتظرم به روم بخندی و بگی

وقتی کنارتم قشنگه زندگی

منتظرم دانلود آهنگ جدید بگی که دیر نمی کنی

بگی که تا ابد تو دیر نمی کنی

بگو دیر نمی کنی

نگام که می کنی صدام که می زنی

وقتی بهم میگی همیشه با منی

رو کره ی زمین خوشبخت ترین منم

تو جا نمی زنی من دل نمی کنم

من دل نمی کنم

منتظرم به روم بخندی و بگی

وقتی کنارتم قشنگه زندگی

منتظرم بگی که دیر نمی کنی

بگی که تا ابد تو دیر نمی کنی

بگو دیر نمی کنی

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.