دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی بنام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی بنام دوست دارم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : علی زیبایی تنظیم : شاهین رشیدی

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی بنام دوست دارم

Download New Music Ali ZibaeiDooset Daram

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی بنام دوست دارم

متن آهنگ علی زیبایی بنام دوست دارم

خوشحالم از اینکه توی قلب تو بجز من جا نیست

غیر از احساس ارامش دیگه چیزی بین ما دوتا نیست

نگاهم کن تا بشم دیوونه دلم دیوونه نباشی داغونه

اگه دنیا هم بشه وارونه بدون دستات توی دستام میمونه

دنیامی دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم

تو شدی دنیام من دانلود آهنگ جدید همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام

دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم

تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام

خوشحالم از اینکه توی قلب تو بجز من جا نیست

غیر از احساس ارامش دیگه چیزی بین ما دوتا نیست

نگاهم کن تا بشم دیوونه دلم دیوونه نباشی داغونه

اگه دنیا هم بشه وارونه بدون دستات توی دستام میمونه

دنیامی دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم از فکر تو دست بردارم

تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام

دوست دارم آره دوست دارم دیگه نمی تونم انلود آهنگ جدید از فکر تو دست بردارم

تو شدی دنیام من همینو می خوام تویی جاری با تو حس می کنم رو ابرام

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.