دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید شاهرخ بنام خوابم نمیبره

دانلود آهنگ جدید شاهرخ بنام خوابم نمیبره با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید شاهرخ بنام خوابم نمیبره

Download New Music Shahrokh – Khabam Nemibare

برای دانلود آهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید شاهرخ بنام خوابم نمیبره

متن آهنگ شاهرخ بنام خوابم نمیبره

با اینکه خستم خوابم نمیبره

این حالمو ببین از مرگ بد تره

این بغض اشکمو جاری نمی کنه

هیچ کس برای من کاری نمی کنه

کی میرسی دانلود آهنگ جدید به من عاشقت شدم

من خسته ام از این تنهایی خودم

دور از تو بغضمو جار میزنم

هر روز این قلبمو دار میزنم

تکرار میکنی تکرار رفتنو

من عاشق تو ام راهی نشو نرو

با اینکه خستم خوابم نمیبره

این حالمو ببین از مرگ بد تره

این بغض اشکمو جاری نمی کنه

هیچ کس برای من کاری نمی کنه

تنهاترم نکن وقتی دلم پره

بی تو شدن برام دور از تصوره

از ترس رفتنت حالم همش بده

یا رد شو یا بمون بسه کشش نده

تکرار میکنی تکرار رفتنو

من عاشق تو ام راهی نشو نرو

با اینکه خستم خوابم نمیبره

این حالمو دانلود آهنگ جدید ببین از مرگ بد تره

این بغض اشکمو جاری نمی کنه

هیچ کس برای من کاری نمی کنه

کی میرسی به من عاشقت شدم

من خسته ام از این تنهایی خودم

دور از تو بغضمو جار میزنم

هر روز این قلبمو دار میزنم

تکرار میکنی تکرار رفتنو

من عاشق تو ام راهی نشو نرو

با اینکه خستم خوابم نمیبره

این حالمو ببین از مرگ بد تره

این بغض اشکمو جاری نمی کنه

هیچ کس برای من کاری نمی کنه

 

TELECHANEL

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.