دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام منو تو

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو با کیفیت اورجینال

ترانه : امید علیجانی آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی میکس و مستر : ایمان احمد زاده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو

Download New Music Saman JaliliMano to

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو

متن آهنگ سامان جلیلی بنام منو تو

منو تو تو من حرف تو دوست دارم

روی نقطعه ضعف تو باشه دست نمیزارم

هی میگم بمونو نرو طافتم داره طاق میشه

ولی باز نمیگی دوست دارم

به همین یه حرف من تو چه وس واسی داری

نمیاد بهت ولی دل حساسی داری

آخه من چجوری دل تو راضی کنم

نگو نه دانلود آهنگ جدید نمیشه نمیخوام ولت کنم

تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

 دوست دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

من که دیونم منو میشناسی

منو کشتی تو خیلی حساسی

تو که هر کاری کنی میمونم

منو از عشقت تو نترسونم

تو نترسونم

تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

 دوست دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

چی کم دارم  دانلود آهنگ جدید عزیزم که به من هی میگی اصلا

تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

 دوست دارم عزیزم بمونو دل نکن از من

که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من

چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.