دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام از هم جدا شیم

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام از هم جدا شیم با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : میثاق راد تنظیم : آرش خادمی گیتار : بهنام حکیم ویولن : محمود عربانی

میکس و مستر : آرمین مرسی

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام از هم جدا شیم

Download New Music Mehdi MoghaddamAz Ham Joda Shim

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام از هم جدا شیم

متن آهنگ مهدی مقدم بنام از هم جدا شیم

چرا رفتی نموندی

چشاتو بستی رو دلم

رفتی تنهام گذاشتی اینو باید میفهمیدم منو دوستم نداشتی

رفتی گذشتی از منو

از همه خاطره هام

تو که بهم گفتی عزیزم همیشه میمونی باهام

همیشه دانلود آهنگ جدید میمونی باهام

 چرا رفتی نموندی دل منو شکوندی

همه خاطره هامونو سوزوندی

چرا رفتی عزیزم رفتیو برنگشتی

چرا از قلب پاک من گذشتی چرا رفتی نموندی

دل منو شکوندی

همه خاطره هامونو سوزوندی

چرا رفتی عزیزم رفتیو بر نگشتی

چرا از قلب پاک من گذشتی

هرکاری کردم عزیزم کنار من تو باشی

اما چی شد آخر سر خواستی از مم جدا شی

نمیدونستم اینجوری میگذری از دل من

سهم من از با تو بودن

میشه یه عالمه غم

میشه یه عالمه غم

چرا رفتی نموندی دل منو شکوندی

همه خاطره هامونو سوزوندی

چرا رفتی عزیزم

چرا رفتی نموندی دل منو شکوندی همه خاطره هامونو سوزوندی

رفتی عزیزم رفتیو برنگشتی

چرا از دانلود آهنگ جدید قلب پاک من گذشتی

چرا رفتی نموندی دل منو شکوندی

همه خاطره هامونو سوزوندی

چرا رفتی عزیزم

چرا رفتی نموندی دل منو شکوندی همه خاطره هامونو سوزوندی

رفتی عزیزم رفتیو برنگشتی

چرا از قلب پاک من گذشتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.