دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی بنام بهار خانوم

دانلود آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی بنام بهار خانوم با کیفیت اورجینال

ترانه : حامد پهلان آهنگ : حامد پهلان تنظیم : رضا جمال میکس و مستر : محمد کلهر

دانلود آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی بنام بهار خانوم

Download New Music Hamed Pahlan Ft Amir Hossein AbediniBahar Khanoom

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی بنام بهار خانوم

متن آهنگ حامد پهلان و امیرحسین عابدینی بنام بهار خانوم

شیطونی کن بهار خانوم ببین دلم اسیرته

دلو به هیچ کس نمیدم دلم همیشه گیرته

اشوه بیا بهار خانوم نیستی بهونه گیر میشم

نزار که با نبودنت تویه جوانی پیر بشم

از خدامه باشی همیشه تویه فالم

همیشه تو زندگیم عشق تو رو کم دارم

تو میاد دلم همش میریزه واسه تو میمیرم

هی ریزه ریزه ریزه آره هی ریزه ریزه ریزه

شیطونی کن بهار خانوم ببین دلم اسیرته

دلو به هیچ دانلود آهنگ کس نمیدم دلم همیشه گیرته

اشوه بیا بهار خانوم نیستی بهونه گیر میشم

نزار که با نبودنت تویه جوانی پیر بشم

از خدامه باشی همیشه تویه فالم

همیشه تو زندگیم عشق تو رو کم دارم

تو میاد دلم همش میریزه واسه تو میمیرم

هی ریزه ریزه ریزه دانلود آهنگ

از خدامه باشی همیشه تویه فالم

همیشه تو زندگیم عشق تو رو کم دارم

تو میاد دلم همش میریزه واسه تو میمیرم

هی ریزه ریزه ریزه آره هی ریزه ریزه ریزه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.