دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام فصل بهار

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام فصل بهار با کیفیت اورجینال

آهنگ : حسن کریمی گیتار : رضا صادقی

این آهنگ به صورت زنده توسط رضا صادقی اجرا شده و تقدیم به ناصرعبدالهی و مرتضی پاشایی گردیده است

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام فصل بهار

Download New Music Reza SadeghiFasle Bahar

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی بنام فصل بهار

متن آهنگ رضا صادقی بنام فصل بهار

اریم به صحرا مه با خود تو فصل بهارن

(میرم بیرون منو تو فصل بهاره)

اریم تو باغون اکنیم گردش که گل ازارن

(میرم تو باغ ها میکنم گردش که گل زیاده)

اریم به صحرا مه با خود تو فصل بهارن
(میرم بیرون منو تو فصل بهاره)

اریم تو باغون اکنیم گردش که گل ازارن

(میرم تو باغ ها میکنم گردش که گل زیاده)

ناریت ز یادم اون لحضه اونی که با تو بودم

(از یادم نمیره اون لحضه های که با تو بودم)

آتش عشق تو دامنی ای زه ای سوزوند وجودوم

(آتش عشق تو دامن زد سوزند وجودم )

ناریت ز یادم اون لحضه اونی که با تو بودم

(از یادم نمیره اون لحضه های که با تو بودم)

آتش عشق تو دامنی ای زه ای سوزوند وجودوم

(آتش عشق تو دامن زد سوزند وجودم )

دوباره فصل شکستن من به سر رسیده

هوای قلبم یه لحضه رنگه خزون ندیده

دوباره فصل شکستن من به سر رسیده

هوای قلبم یه لحضه رنگ خزون ندیده

تمام عمرو کنار من باش دیونگی کن

برات میمرم جای دوتامون تو زندگی کن

تمام عمرو کنار من باش دیونگی کن

برات میمرم جای دوتامون تو زندگی کن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.