دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید با لینک مجانی

دانلود آهنگ مهدی یغمایی بنام اتفاق

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام اتفاق با کیفیت اورجینال

ترانه : علی بحرینی آهنگ : مهدی یغمایی تنظیم : دانیال شاکری گیتار : کیان زمانی

میکس و مستر : بنیامین عمران

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام اتفاق

Download New Music Mehdi Yaghmaei – Etfagh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی بنام اتفاق

متن آهنگ مهدی یغمایی بنام اتفاق

یه اتفاقی داره تو دلم می افته

نمی دونم چشام ازم به تو چی گفته

یه جوری ام که جا واسه گله نمونه

این دفعه خوشبختی خودش دنبالمونه

کسی دانلود آهنگ جدید تا حالا به اندازه من عاشق نبوده

واسه رفتن تو عزیزم همیشه زوده

تا وقتی که تو کنارمی جایی نمی رم

می خوام سراغتو فقط از خودت بگیرم

از وقتی با عشق پا گذاشتی تو دنیام

فاصله ای نیست میون من و رویام

باید از این عشق یه دنیارو خبر کرد

بخاطر تو باید حتی خطر کرد

کسی تا حالا به اندازه من عاشق نبوده

واسه رفتن تو عزیزم همیشه زوده

تا وقتی که تو کنارمی جایی نمی رم

می خوام دانلود آهنگ جدید سراغتو فقط از خودت بگیرم

این من و این تو دوتا دلو یه احساس

برای چشمام نگاه تو یه دنیاست

ادامه میدم دیوونگی رو با تو

ازم نگیری نگاه سر به راتو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.